Gezondheidscheck voor klanten

Medewerkers in contactberoepen moeten zo veilig mogelijk kunnen werelden en ook moet het voor klanten veilig zijn. Vanuit de richtlijnen van RIVM en het COVID-19 hygiëneprotocol Schoonheidsspecialisten van ANBOS, zijn wij verplicht om klanten deze gezondheidscheck te laten doen.

Klanten mogen NIET komen wanneer één van onderstaande vragen met JA is beantwoord.

De afspraak moet worden uitgesteld totdat op elke vraag NEE geantwoord kan worden.

1) heeft u de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten; neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts (vanaf 38 graden Celsius)?

2) heeft u op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/ofbenauwdheidsklachten?

3) heeft u het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoruimtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen geweest?

4) heeft u een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heeft u korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?

5) bent u in thuisisolatie omdat u direct contact heeft gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?

Wij vragen u ook dringend op tijd aanwezig te zijn niet te laat en zeker niet te vroeg omdat wachten in ons pand niet toegestaan is en wij tussen de afspraken de tijd nodig hebben om de salon grondig te desinfecteren en te luchten.
Wij vragen u ook om voor de behandeling thuis naar het toilet te gaan zodat er zo min mogelijk gebruik gemaakt moet worden van het toilet.

Alvast bedankt voor de medewerking en samen kunnen wij ervoor zorgen dat u een heerlijke behandeling kan ondergaan.